måndag 18 mars 2013

Bra måndag

På första lektionen jobbade jag och Maja med klassbloggen, chill! På spanskan fick jag reda på att provet gått skitbra, åh underbart!! Hade inte ens pluggat! Jag och två killar hamna i en egen grupp för de gått så bra, blev jätteglad! Så jag och Alex översatte en text på lektionen, de va ganska roligt faktiskt! På bilden sen svara jag på lite frågor om mitt arbete.
Efter lunch hade vi profil, fick sluta två idag med, så skönt.

Chillade när jag kom hem och sen åkte jag med pappa och Erik på innebandy match! Haha fast Eriks lag förlora men men! Handlade mat efteråt. Köpte oboy på första gången på nästan ett år!!! Fick köra en "detox" på det för drack det hela tiden, så jag slutade tvärt för de är så onyttigt. Saknat det!! Ska nog inte köpa det många gånger, inte nyttig nån stans men sååå gott! Kollade familjen annorlunda och Dicte när jag kom hem, och nu ska jag sova!
Vart en riktigt bra måndag ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar