måndag 25 mars 2013

Smoothie ++

Många kanske redan vet detta men kan endå dela med mig!

+vet att många använder vaniljyoghurt i sina smoothies, så även jag ibland. Men om man Bill vara extra nyttig kan man använda naturell yoghurt, smoothien smakar snarlikt då bananen endå gör den söt! Förutsatt att du använder banan då.

+ha i havregryn! Själv hatar jag verkligen havregrynsgröt så att lägga i havregryn i smoothie är perfekt. Mättar mycket mer då, och man känner dom inte ens! Smaken påverkas inte hellere vad jag märkt.

Jag har i banan, yoghurt (vanilj eller naturell), hallon, mango och havregryn. Använde bara banan, yoghurt och hallon innan men mangon ger mer fruktig smak och havregryn är mättande och nyttigt!

Som sagt kanske de flesta redan kände till detta, om inte hoppas jag ni får nytta av detta!
Kärlek❤

We❤it 👇

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar