söndag 17 mars 2013

Fabulous förmiddag

Vaknade nio nångång hos Mandis och åt frukost!! Kom hem runt halv tolv och sen vid tolv tiden mötte jag Linnéa på gymmet! Vi sprang 20min sedan lite cardio och intervaller, sen ben! Åh hoppas på mycket träningsvärk imorgon. Har vart duktig denna veckan, tisdag, onsdag, fredag, lördag och söndag har jag tränat!

Efteråt gick jag och köpte en kesella och så åt jag lite hallon + kesella när jag kom hem.

På eftermiddagen åkte jag och mamma till kungsmässan men jag hittade inget! Vill inte köpa för mycket heller för jag fyller år om 2 veckor bara. Eller mamma hitta en sak som vi delar på! Kan visa sen.

Kom hem och gjorde middag och nu ligger jag i sängen. Ska kolla om det kommit upp ett till gg avsnitt, hoppas!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar