måndag 29 april 2013

Bye monday

Kan dra min dag snabbt!
Hade sista engelska delen i nationella imorse med niorna! Slutade 11.55 men stannade kvar en liten stund och åt lunch och sen cyklade jag hem i pissvädret! Fyfasen alltså, regnet bara smätte mot kinden... Pluggade i alla fall och sen gjorde jag pannkakor! Sen pluggade jag på riktigt bra innan jag pappa och Erik åkte till bunketorp. Gick sådär, hade ont typ överallt och var otaggad. Och så har jag ju fem matcher i benen så de va egentligen inte så konstigt att de gick lite trögt!

Åkte och köpte godis och Loka till vårt 90min SO prov efteråt. Haha något positivt med provet iaf, man får äta hahaha. Sen åkte jag och vaccinerade mig mot HPV (3e sprutan)! Jobbar ju med könssjukdomar på NOn så drog två flugor i en smäll och filmade in de, hahaha!
Pluggade ännu mer när jag kom hem blev faktiskt klar i hyfsad tid! Duscha osv och nu ska jag sova! Natti❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar