fredag 26 april 2013

Fredag!

Helt okej dag i skolan idag, brännboll på idrotten HAHAHA bästa sättet att skämma ut sig på!! Vi var bara 10 pers på spanskan och vi hade vikarie så den lektionen var galet chill. Sen engelska och sen helg! När jag kom hem åt jag lite choklad innan mammsen och jag drog och hämta ut hollister paketet med mina jeans! Åh va bra dom satt, har ju ett par innan med och dessa var lika sköna.

Var hemma och hade myskväll med familjen idag, var så trött efter denna veckan. Jag och mamma åt kräftor, så mys! Och sen kollade vi Let's Dance.

Nu måste jag sova och ladda inför Mölndalscupen som är imorgon!! Sista cupen! Fyfasen va kul de ska bli, flera veckor sen de var match sist så jag är supertaggad. Spännande med för vi har inga tränare, utan två pappor ska stå vi bänken så ska vi få sköta en del själva vad jag förstått det som! Blir en bra erfarenhet säkert.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar