söndag 28 april 2013

Vinnare i Mölndals ungdomscup 2013!

Efter 6h sömn var det bara att stiga upp och ladda för semi final! Den var mot backadalen och jag kommer inte ihåg alls vad det blev! 5-0? Jag gjorde ett av målen i alla fall och aaah, de va nayz, sån klockren pass från min Kajsi och allt.

Efter den matchen åkte jag, Emma och Wall med Walls familj och åt donken frukost/brunch!! Haha åt så mycket, bagel, varm choklad, juice, pommes och glass, var proppmätt efteråt! Sen kolla vi p98 finalen och sen samlades vi för final mot Mölndal!

Det började med att vi fick gå in på led i mörkret och så haha! Matchen var jämn, just Mölndal är det något med, vi får inte riktigt till det alla gånger, dom är duktiga. Lite slöseri nästan att dom bara spelar div 2! Jaja, vi fick in ett mål iallafall och sedan var det slut och vi hade vunnit!! Varken Kristian eller Per kunde vara med den helgen så vi hade Felicias och linneas pappor som tränare denna helgen istället, och de gick ju galant!

Nu ska jag sova efter den här underbara dagen, är faktiskt väldigt nöjd med min insats och de är en sån go känsla! Hade flyt denna helgen, underbart❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar