torsdag 13 juni 2013

Första lovdagen

Vid tolv var det dags för första körningen på moppekursen! Va ganska nervös men det gick bra! Körde i trafiken och allt och de var hur kul som helst. Timeade mamma perfekt i en rondell så fick skjuts hem. 
När jag kom hem kollade jag BL finalen (årets höjdpunkt hahaha!!!) och sen bakade jag en kladdkaka med alfie. 

Vid åtta packade jag ner lite kladdkaka och satte mig på en lekplats med Wall och hade picknick. Sen kom Öjje, sen Niklas och Johan och tillsist Robin och Alexander. Började regna lite sen så vi gick till Robin och kollade film! Möjsigt. Sen cyklade jag hem och nu ska jag städa mitt rum innan jag lägger mig för att städarna kommer imorgon bitti. Tänkte faktiskt vara duktig och cykla till gymmet tidigt imorgonbitti och sen köpa god frukost efter. Så nu borde jag verkligen sova! 

Skönaste jag sett haha, så söta☝

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar