lördag 8 juni 2013

BRÅTTOM

Var jättetrött när jag vaknade imorse men drog mig upp och fixade mig och åkte till konfan! Hade först lektion och sen lunch, köpte sallad och satte oss nere vid stationen. Sen var det en till lektion och jag höll seriöst på att somna, ögonen stängde sig hela tiden och de va tur att lektionen inte var så himla lång alltså... Sen hade vi rast och då la vi oss i en (ja, en haha, hur trångt dom helst!) soffa och sov innan vi skulle spela brännboll! De va riktigt kul faktiskt, och efteråt hade vi 30min rast, andakt och sen slutade vi!
Skulle åkt moppe till morfar egentligen men pappa måste hjälpa mig med en sak så jag ska fixa lite i köket nu. Har ganska brottom eftersom att jag ska städa, äta och gå till Ica på typ 40 min haha, kommer aldrig gå! Ska träffa några friendssss. Men vi hörs sen! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar