lördag 29 juni 2013

Gårdagen

Var hemma på förmiddagen, gjorde världens goaste frukost (åt bara torrt bröd i Italien och en liten yoghurt, varje morgon...) och så kollade jag på tingeling haha! Degade verkligen hela eftermiddagen innan Fanny kom och hämtade mig så åkte vi till lindevi där några andra med var! Så några spela fotboll, några låg och snacka mest. Fanny och Elin åkte och köpte kakor och glass så vi åt de med haha! Sen åkte vi till la strada innan mamma hämtade mig runt åtta, så åt jag middag med familjen och de va jättemysigt efter två veckor!
Vid nio-halv tio hämtade Fanny mig och så åkte vi till donken och åt glass. Slutade med att vi satt där ca 2h och pratade om hur mycket som helst, var så skönt. Sen Åkte vi hem runt halv tolv och bestämde att jag skulle sova hos henne så vi åkte hem till mig så packa jag en väska så åkte vi till Fanny. Vi bädda och så och sen kom Joel och Linus så gick vi ut och prata med dom i en halvtimma typ och sen sa vi godnatt och så gick jag och Fanny in och gjorde kvällsmacka och te❤ 
Var en jättemysig dag faktiskt! Ganska lugn samtidigt som man träffade många och så! Sommarlov är så nayz även om de är dåligt väder måste jag säga☁

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar