onsdag 12 juni 2013

Min dag | skolavslutning & bal

Imorse kom Amanda till mig och så fixade vi oss till avslutningen! När vi kom till skolan åt vi tårta som jag och Maja bakat (visst blev den fin?!?) och lite andra saker, innan de var dags för den gemensamma avslutningen med niorna. Så fick dem deras betyg osv och efteråt fick vi våra betyg i vårat klassrum!


Direkt efter avslutningen åkte Fanny, Rebecca, Mia, Sebbe, Andrea, Erik, Ylva, Amanda och jag och åt på en restaurang! Vi gör det varje år efter skolavslutningen, så mysigt. 
Efter det var det snabbt hem och byta om inför att servera på niornas bal/fest! Det var faktiskt helt okej, trodde det skulle vara superpinsamt men det var det inte! Var några stycken tjejer från skolan så de va kul, vi dansade osv! Åkte hem halv tolv typ och då kolla jag ett biggest looser avsnitt direkt haha! Helt slut nu så jag ska sova! Hörs imon❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar