lördag 7 december 2013

Fredag

Kan säga att jag inte var lika glad över vädret när det blev strömavbrott under stormens! La mig i jättebra tod igår och försökte somna men det gick inte... Sen mådde jag jätteilla och insåg att jag var för hungrig för att somna, så det var bara att gå upp i mörkret och äta. Somnade efter det, vid 1 någon gång kanske. Vaknade tidigt imorse av att mamma och pappa tände massa levande ljus, väldigt mysigt faktiskt. Dock så var det sp fruktansvärt kallt i huset, fy fasen!!!

Har nu ikväll i alla fall spelat match och vi förlorade vilket var riktigt orättvist. Blev ett självmål från vår sida när det bara var några minuter kvar och vi blev för otaggade, fanns inget att göra. Men men, det är dessa matcherna man lär sig av. Blev en god pizza när jag kom hem och svenskaplugg och nu ska jag sova! Lär bli en toppenhelg så får hoppas att det blir det :))))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar