torsdag 12 december 2013

Snart är det dags

Stannat hemma yttligare en dag, åå imorgon vill jag såååå gärna till skolan! 
Det är ju, som de flesta av er vet antar jag, Lucia imorgon och jag äääälskar lucia verkligen. Lätt en av mina favoritdagar på hela året. Får verkligen hoppas att jag kan gå imorgon. Kände mig rätt bra förut, men sen gick iprenen ut kroppen och så påmindes jag om värken i kroppen och febern. Vill bli frisk!

Hur som helst gjorde jag ägg & bacon till frulle imorse, gott! Kollade sedan på TV innan jag satte på en superbra film. Sedan kom världens bästa pappa hem med mcdonalds, ååååå har vart sugen hela veckan. dröm när man är ynklig och dålig.

Ska snart sätta mig och fixa ett speciellt inlägg på bloggen varpå ni kommer förstå rubriken här över.. Känns sorgligt men samtidigt är jag taggad! Ni vet veta mer strax, puss puss puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar