torsdag 12 december 2013

TACK OCH HEJDÅ

Ett tusen, sju hundra femtio sex dagar. Det är så många dagar jag har haft min Bangalore Blogg. 1756 dagar och 2000 inlägg. Nu känner jag att jag är färdig med denna bloggen. Efter nästan 5 år känner jag för lite förnyelse. Jag kommer nu att börja blogga HÄR! nattstad.se/norawoodrow är adressen till min nya blogg.

Jag var 11 år när jag startade bloggen och snart är jag 16. Jag är så himla glad att jag bloggat i alla dessa år, trots att jag skäms ihjäl när jag kollar igenom inlägg från 2009. Jag kan verkligen spendera timmar på att kolla igenom inlägg från tiden i Indien, resor, sommaren osv. Min egna dagbok, som jag delat med er.

Efter som att jag haft denna bloggen så himla länge känns det lite sorgligt nästan, att gå vidare. Jag kommer självklart inte att ta bort denna bloggen bara för att jag inte uppdaterar här, som sagt älskar jag att titta tillbaka på speciella dagar, veckor eller månader jag varit med om. Om jag saknar denna bloggen alldeles för mycket, kanske jag får flytta tillbaka en vacker dag. Vi får se!
Hoppas nu att alla vill fortsätta följa mig, fast på en annan adress.
Och tack igen för alla fina kommentarer ni skrivit under åren, utan läsare är det inte lika kul att blogga.
Hejdå Bangalore Blogg by Nora, I will miss you ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar