söndag 8 december 2013

Min helg

Började lördagen med julbak, då Ebba Erik Alfred och jag var ensamma hemma under dagen plus natten till söndag. Sedan iväg på ännu en match mot lindås där det blev 2-2. Tyckte vi var bättre men ja jaaa. Lite otursaker men så är det ibland. När jag kom hem väntade tacos på mig, åh va underbart. På kvällen kom Maja en tur till mig och Ebba och vi hade kul som vanligt! Jag och Ebba fick för oss att kolla ikapp julkalendern (efter strömavbrottet) mitt i natten så de gjorde vi haha. 

Idag gick vi upp och kolla julkalendern och gick ut i snön/regnet och så. Sen kom mamma & pappa hem och efter det har jag bara degat. Maja kom till mig och vi jobbade på våra musikinlämningar och vi var helt inne i det verkligen, tiden bara flög! Tog precis en dusch, ingen riktig söndag utan nyduchad och nyvaknade ben! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar