lördag 3 september 2011

Can we pretend that shoes walking on the ground are shooting stars







På mammas fötter

Senaste tillskottet i Converse-familjen: Mina nya silver-pjux i all ära!
Åh, vad jag gillar dem! Lite för stora, lite för snygga och lite "to-die-for". Ska användas flitigt på roliga happnings! Middagar, fester, högtider.. Dessa är perfekta för fester då jag är en sådan som har ballerias och inte högklackat. Alltså- Vinterns ballerinas! Jag älskar att dem ser holografiska ut, dvs flerfärgade! Ju mer jag skriver, ju mer funderar jag på att använda dem ikväll, när vi ska till Toscanos med några härliga familjer.

Vad tycker ni om dem? Stentuffa om ni frågar mig!
Tack Mamma och Pappa

3 kommentarer:

  1. Åhh så snygga!! Maja skulle älska dom, synd att hon har så små fötter! Kram fr granbacken

    SvaraRadera
  2. vilka fräcka skor =)
    hoppas du får en bra start på veckan tjejen =)

    SvaraRadera
  3. Fia.
    Tack!!
    Ja, mina är för stora för mig med!
    Fanns från 37.. Jag har 39!

    neli.
    tackar, det ska jag! kram

    SvaraRadera