söndag 18 september 2011

Missoni for Target

Evighets strulet med skitsidan target.com resulterade i detta till slut!... :)

Missoni for Target, start 13e sept. Var det inte en utmärkt att pappa är i USA när leveransen kommer???? :D

Jag öppnade sidan den 13e på eftermiddagen och flög på zigzagiga moln, så glad var jag! Allt var billigt och det fanns mycket! Sidan började ladda, så jag stängde mina flikar och skulle öppna igen- det gick inte! BAAAH!

Efter två timmar gick jag in igen, och det funka! Jag och mamma skimmade igenom och la till i shoppingkorgen, men vissa saker på den j-a sidan kunde man inte lägga till! När vi loggade in fanns tydligen min tshirt som inte funkat... Sedan blev vi utskickade... BAAAH! Jag väntade till elva, och sedan gick jag upp kl 5 för att titta. När jag gick upp kl 7 fungerade det! Wihooo. Som en sådan jäkla tur va så hade dem inte tagit bort min tshirt och precis innan vi blev utslängda försvann allt annat! Jag fick snabbt ihop en halsduk- den enda som fanns kvar (som jag älskar end, FYI!) och mamma plocka helt plötsligt till en neccesär till mig =D

Jag ska betala halsduken och neccesären, mamma betalar tshirten ♥ Det jag betalar går på 240 kronor!!! En Missoni halsduk som kostar typ 1500 kr. Dock är dem större för min är från barnavdelningen, men endå! Man kan ha två ju!!

I am still walking on zigzag fluffy clouds.... ♥

Och jag orkar inte stavningskontrollen!

4 kommentarer:

  1. Sv; tack dsm ! :D
    svaret med jobbet är på egottilia.blogg.se :)

    SvaraRadera
  2. Fina saker!

    Alla dom läppglansen från VS blir rätt neutrala på läpparna, väldigt fina. Men dom heter Candy Baby, Mocktail Hour, Slice of Heaven, Strawberry Fiz.

    Du kommer bli beroende av dom, be din pappa handla många, dom är billiga =)))

    Kul att du gillar bloggen =) Nu blev jag glad!

    www.alexandrastyle.se

    SvaraRadera
  3. Hej Noris! Jag tror att du glömde beställa något din moster som oxå gillar Missoni! Kram

    SvaraRadera
  4. Jätte fin väska tröja och halsduk!


    Många kramar från Kajsa
    Jag längtar efter er jätte mycket
    Det var jätte kul i Tyskland

    SvaraRadera