lördag 10 september 2011

Dear 16 years old me

Det är okej att känna.

Nyligen gick en bekant till oss  bort. I cancer. En vacker kvinna i min mammas ålder, som vi inte kände jätteväl. Fyrabarns mamma. Och två av hennes fina barn som går på min skola i Sverige, som jag träffat en del. En två år äldre än mig, en ett år äldre en Erik, Tänk om din, eller min mamma, pappa, syster, bror eller närstående, eller bara en bekant som du sagt hej till på mataffären, gick bort i cancer. Eller i vad som helst. Fy fan. Ursäkta.

Där för delar jag denna videon med er. Lägg upp den på din Facebook, Twitter eller blogg. 

Eller köp en sånhär t-shirt, från Marc Jacobs, med ett sådant här tryck. Eller gör både och.
Gå in på http://www.ungcancer.se och se vad du kan göra.
Du gör skillnad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar