måndag 5 september 2011

♥ MY FIRST JUICY COUTURE HANDBAG! ♥







Wah, jag är SÅ GLAD! Den är helt underbar! 
Men ännu underbarare är ju såklart min pappa som gjorde det möjligt för mig att köpa den! Älskar dig!!♥ 

Denna underbara väska är i frotté, och den är svart/vit = Passar till allt, tröttnar inte lika fort! Stjärnorna är avtagbara, så jag ska samla på mig lite andra nyckelringar bla. från Juicy att variera med :) Rosetten är så himla söt! Mamma sa det, att den faktiskt är lite Missoni mönstrad, ZigZag. Älsk på det!

Juicy väskor må vara dyra, men värda sitt pris! Nu är jag nästan pank, lite sorgligt... Menmen! Pengar kommer (typ), pengar går!

 Jag älskar dig min fina, fina pappa! Du är bäst! Tack så hemskt, himla, übermycket!!!
♥♥♥♥♥
Jag riktigt svävade på rosa moln igår när vi köpte väskan! Och jag var sååå stolt på UB City när vi åt på Café ♣ Noir. 

VAR DEN INTE SÅ HIMLA FIN? 
Massa pussar, 
Nora på rosa moln! ♥

4 kommentarer:

  1. En jättefin väska !!! :D <3 <3


    // Idaaa

    SvaraRadera
  2. Ida,
    Tack! ♥

    Merei,
    Hej, ny läsare? Vad roligt!
    Tack!! Kram

    Klara.
    Vad roligt att du tycker det! Din är också beautiful!! Kram

    SvaraRadera