söndag 2 september 2012

andra september

September och allt, går fort nu! Åh vad jag längtar tills vinterjackan och varma kläder och mysigt mörker... Haha alla vill ju att sommaren ska vara för evigt men jag har inte upplevt en höst i sverige sen 2008, så det var fyra år sedan nu! Och snart är det höstlov och new york, ska bli så bra så jag vet inte vad!

Idag i alla fall tar jag det lugnt.. Kusinerna åkte hem vid två eller nåt, så jag ska nog läsa svenskaläxan, titta gossip girl, kanske ta ett bad och vila. Måste nog hjälpa till med några flyttlådor med men det är lugnt för jag vill hitta alla grejer till mitt rum! 

Om en stund kommer Amanda hem från fjällbacka med, saknat henne som tusan så vi ska ta en promenix om vädret tillåter... Annars vår vi lösa det endå, MÅSTE träffa henne!

Jaja, vi hörs senare! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar