fredag 7 september 2012

Dagen

Vart i skolan som vanligt, en helt okej dag, som alla andra, haha. När jag kom hem åt jag lite mellanmål och sen cyklade jag och mötte Linnéa, Felicia och Ebba så cyklade vi till vår Ekenträning i Kållered. Träningen var inte seriös någon stans, eller övningarna är ju vad man gör dom till men alla var så himla flummiga och trötta idag verkligen! Så det var ingen jobbig träning, bara kul, behövs sånna träningar med :D Men har cyklat ca 1.8 mil idag så en del träning iaf!;)

Jaja, har packat till Horred nu i alla fall!! Ska bli riktigt nice att åka iväg, vi kommer äta nyttigt och så och träna tre gånger tror jag, så det blir nice! Kanske kan uppdatera där om det finns 3G annars får jag ha en liten paus då! Men ska försöka.

Ska gotta mig med godis och cola nu, boosta för helgen..:p Puss

Alfred gästar min säng inatt like usual.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar