söndag 16 september 2012

Love my life♥

Världens bästa dag har det varit!
Vi spelade ju mot Eken, fast dom var så få spelare så tränarna bestämde att Anna, Ebba och jag fick gå över och spela med dom, vilket var skitkul! Spelade back andra perioden och det gick riktigt bra och det kändes som att den matchen var väldigt givande, man lärde sig mycket! Eken/Lindome/Blandlaget (haha) vann i alla fall fast vi vann offeciellt endå. Sen var det match mot Lindås, och jag gillar verkligen inte att möta dom.. Dom är så sjuuukt agressiva, putta mig över sargen, många fick armbågar i ryggen och massa. Och så är dom skitotrevliga. Men vi spelade jättebra och gjorde 3-2! :D

Final var mot pixbo, och då hade vi spelat tre matcher med en halvtimma emellan innan dess så vi var sjukt trötta. Vi har nog aldrig vart så sega tror jag. Men endå förlorade vi bara med 2-1 och det var jättebra eftersom att vi var så trötta och halva laget var skadade typ (jag hade mördar huvudvärk, inte det lättaste att spela då.. hahaha). Gjorde absolut ingenting att vi förlorade, det var bara en träningstunering endå och kul att spela liksom, dessutom vann vi ju över Pixbo på morgonen :P

Sen jag kom hem har jag bara duschat, ätit chips och godis (...), mat och tagit det aslugnt. Ont i hela kroppen, haha. Kommer jag ens kunna gå imon? ;)

Nu ska jag snart sova ♥
Hoppas ni haft en lika bra söndag!

Åh vad jag älskar er♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar