tisdag 4 september 2012

Dålig uppdatering, you know it..

Har verkligen inte haft något roligt att blogga om och så har jag glömt av bloggen, haha. Kan berätta lite om konfirmations infot vi fick igår! Som det ser ut nu så ska jag konfimera mig här i Lindome, men jag är anmäld till Italien konfa! Vilket betyder att utöver intensivvecka, gudstjänster och helger så kommer vi att åka till Italien i 12 dagar och bo på ett kloster med nunnor! Har inte bestämt mig helt ännu, måste tänka efter lite om jag är beredd att hoppa över matcher och träningar och annat som kan komma i vägen, typ midsommar och sånt. Men det är ju once in a lifetime med, och verkar vara jättegoa personer som ska dit!

Nu ska jag titta hollywood fruar med erik och mamma. Antar att vi hörs imorgon som vanligt!
Puss♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar