söndag 3 februari 2013

Helgen

Ojoj här har uppdateringen inte vart bra i helgen!
Spelade i alla fall match förut. När jag kom spelade mitt lag en annan Pixbo (98) match som jag kolla på och det blev 1-1! Pixbo sa att dom var rätt nöjda med resultatet och det ska dom verkligen va haha, vilken press i slutet... Sen var det en till match mot Pixbo 99or som har vart rätt bra, mötte dom i en cup. Men haha idag var dom inte de bästa laget vi mött precis, 7-0 till oss blev det och vi spelade bra! Jag hade kanske inte min bästa match men egentligen gick de ganska bra endå haha, jaja.

Sen spelade dam reserverna så kolla på dom som körde över lindås med 10-3. (3x20 EFFEKTIV tid va den matchen) Var tvungen att kolla Eriks match med och när jag kom hem var jag sååååå trött i huvudet och kroppen och hade världens huvudvärk! Så sen dess har jag inte gjort någonting haha. Ska läsa igenom musiken nu sen sova!

Old

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar