torsdag 21 februari 2013

Sorriii

Glömde att blogga igår!
Vi var i alla fall med på inköp och det var lika kul som igår :D
Sen åkte vi till affären så stannade jag där en stund tills mamma hämtade mig så åkte vi till wakakuu. Efter det åkte vi hem och mamma, Erik och Alfred till Ikea och så kom dom med mat till mig då med. Sen gjorde jag inte så mycket innan träningen, som förövrigt gick hur fort som helst :O kom hem, duscha och så sen la jag mig och sov, så himla trött var jag!

Sovit rätt dåligt inatt, hade ställt klockan på att gå upp och göra iordning så att städarna kan dammsuga så drömde att klockan ringde och då vaknade jag då heeeela tiden haha.

Sitter och väntar på städarna nu som är seeena. Åhhh kunde sovit läääänge om inte dom skulle komma och så är dom sena, surt haha.
Ska på PRAO sen med, och sen hemspråk!
Det är min dag so far, ska sätta på GG nu och sen fixa frukost! Puss

Gammal, saknar klassen lite men prao är mycket bättre än skola!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar