söndag 17 februari 2013

Time to sleep

När jag och pappa kommit hem från stan åt vi lite lunch innan hela familjen åkte och shoppade lite! Lämnade faktiskt tillbaka tröjan med vingarna, känner att jag kommer dra mig från att använda den för att många har den och det blev en sån hype om den. Inte kul att ha den längre då (okej många har ju typ UGG's med men ni fattar!). Fick i alla fall två nya tröjor med hem istället som är mer basic!

Sen åkte vi och handla på Willys. Vi åt nån texmexrätt när vi kom hem, sen melodifestivalen som var rätt kasst :/ Ska i alla fall ta och sova nu! Fick ett "ryck" förut (får typ tvångstankar om att mitt rum ska vara perfekt när jag ska sova) så städade hela rummet! Skönt ändå haha.

Imorgon ska jag äta gosig frukost, sen kanske kolla match i Almås. Sen mest ta det lugnt tror jag, äta godis heheheeee. Och göra kycklingsallad till lunch, muuums!
Vi hörs imorgon, sov så gott❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar