onsdag 13 februari 2013

Igår & idag

Tänkte berätta lite om senaste dagarna.
Igår kom Maja på morgonen sen gick vi alla kusinerna till morfar och Birgit och åt semlor. Sen kolla vi film innan vi åt lunch! Sen gick vi hem och jag packa till träningen. Kom hem och så åt jag middag och sen kolla vi VD. Både Ebba och Maja sov över inatt.

Idag gick vi upp ganska tidigt och åt frukost innan vi gick till bussen och sen åkte in till stan. Så hämtade vi ut Maja och Eriks biobiljetter (Yoko) och så gick vi och åt lunch. Sen lämna vi Maja och Erik på bion och så gick jag och Ebba i lite affärer! Hitta en tröja, vet inte om jag ska byta den till en annan dock, får se! Åkte hem efteråt och nu ligger jag i sängen och ska kolla film. Såååån träningsvärk! I magen sen i måndags och benen sen igår, kan inte gå i trappor typ hahaha. Men dé gött! Är förövrigt så glad, för dom har lagt in GG säsong 5 på swefilmer! Dom la in några avsnitt för några timmar sen bara, Wiiiie, väntat hur länge som helst. Så ska antagligen kolla på de nu, eller VD!

Jaja, vi hörs sen. Puss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar