onsdag 19 augusti 2009

4 i familjen Woodrow?? Nja, nu blev det lite fel för...

I Februari blir jag storasyster igen!! Är sååå stolt. Mammas mage börjar ta form då hon är i v. 13. Haha Trodde ni inte va. Men det är sant, så jag tänkte dela en väldigt fin bild med er!!

Vagnen till Pyret är åxå beställd så den hinner komma med antingen min faster eller i en container en annan familj som ska flytta hit ska skicka. Bild på den:
Ett företag hade beställt in ett parti vagnar så du kunde få olika färger på sitt och liggdel vilket man inte brukar få!! Vi skulle först haft brun sittdel men den var slut =(
Nåja den blir bra. PS. tycker att fuxia(lila) passar till kille åxå, det tänker ju inte den som ligger i vagnen på!! hAhA <3


5 kommentarer:

  1. Vilken söt baby! Och så lik sin storasyster (som storasyster såg ut vid den ålderns).
    Kram
    från farmor

    SvaraRadera
  2. HahA tror inte det är så lätt att urskilja sina barnbarn på ryggen!

    SvaraRadera
  3. GRATTIS NU BLIR JAG SOTIS PÅ DIG, MEN DET KOMMER SÄKERT BLI BRA

    SvaraRadera
  4. va inte det, du har ju lilla goa Tilda!! Har hon börjat skolan nu föresten? PUUSmEEJ

    SvaraRadera
  5. aa synd va??
    neee jag bara skoja det äe jätte kul
    hon börja nollan

    SvaraRadera