lördag 22 augusti 2009

Snabbis!

Jag å pappa ska åka o shoppa, eller shoppa o shoppa, pappa ska hämta ut skräddarsydda sjortor ochså ska vi om vi hittar köpa en keybord. Kanske drar till MotherCare åxå, får se vad pappa tycker. Jag har slagit Record!! Läser Twiligt serien och första boken på ca. 430 sidor läste jag på typ 3 månader eller man kan säga 1 o ½ för jag läste inget dom 2 månaderna i Sverig. Men så har jag läst den andra boken nu och blev typ helt galen så läste ca. 450 sidor på mindre än 3 veckor. TAck snälla Linné som lånar ut alla sina till mig (hon har alla 4=) Nu ska jag börja på den tredje som har ca. 530 sidor kanske! Bok Recention: Helt Otroligt grymma och väldigt Detaljrika! VARNING!! Vansinnigt beroende framkallade!!!! Nora <3 twilight = 4 ever
C Ya L8er. hAhA. PUSS mEEJ

2 kommentarer:

  1. Har sett filmen 3 gånger!! BEST. ska köpa alla när vi flyttar hem♥

    SvaraRadera