söndag 30 augusti 2009

Gud välsigne skype

Ja, tänka sig va bra hjälp man får av skype! Igår ringde min moster på skype och sa att vagnen hade kommit och att dom hämtat den. ”Problemet” var då att vi trodde vi fått en grön liggdel. Det kanske bara är brochyren som visar grön, för det fans inte ens att välja på, tänkte vi! Öppna den, sa mamma den får ändå inte åka ihoppackad i containern. När dom öppnar finns där ingen liggdel alls utan bara en sittdel!! Gud, vad ska vi göra nu tänkte vi, men då ringde moster till affären och frågade om dom hade ett till paket, men det sa han att dom inte hade. Moster o mamma började läsa upp nummer och allt och då skulle moster precis ringa tillbax och säga att han får gå och kolla fysiskt, för att det står att bådea har skickats till affären! Innan ska moster bara läsa upp SMS koden till att hämta ut packetet och då ser hon att liggdelen och sittdelen var två olika packet och att hon fått två koder fast hon trodde att det andra SMSet bara var påminnelse!! Så det kan bli, men nu ska dom åka och hämta ut det packetet någon dag!! Bra med lyckliga slut, det gillar vi! PUSSmEEJ

2 kommentarer:

  1. sorry jag tänkte inte på att du också hade blå bakrund och gul text. Det var den bästa färgen jag hittade och det var fint tillsamans men det gör väl inget? saknar dig asa mycket jag vill att du ska vara här och spela bandy med mig. Och leka och gå på utflykter och... jaja livet blir inte alltid som man vill men det behöver inte bli dåligt det här kanske bara ökar våran vänskap ännu mera. Längtar till nästa sommaren P.S Alla i bandyn saknar dig tränarna också.

    SvaraRadera
  2. Bästis Nora sa sa sa sa, nej skrev!!1 september 2009 kl. 10:10

    Menar du verkligen att alla bandykompisarna saknar lilla jag?! Åååå, vad jag saknar innebandyn men jag vill inte ligga efter i träningen. fysiskt anstränger jag mig mycket, kommer nog ha väldigt bra kondition när vi kommer hem, du kan ju tänka dejj hur det känns att springa runt o0 spela fotboll i 35 grader!!! Du kan vell skicka några raporter då o då vad ni övar på så jag kan öva i mitt garage!! Hälsa ALLA i innebandyn att jag önskar att jag stod på planen NU och kramade om ALLA! Som du sa bli livet inte alltid som man tänkt sig men man får helt enkelt göra det bästa av situationen! Har det kommit några nya i Innebandyn?
    Tänk när jag kommer hem, då kommer vi nog prata mer engelska än svenska!! xD nee, men då hade ju du kommit igång igen....XD Saknar alla fruktansvärt mkt, det skulle vart innebandy BARA på sommar´n så kunde jag vart med och sen när vi flytta hem igen är det inneb. hela året runt!! nee det är ju faktiskt lite skönt mee pauser ibland!! idag är jag "sjuk" huvudvärk, hosta och lute känningar i halsen...:(
    Det var en jätte gullig kommentar!! <3 Det gör absolut ingen ting att du har blå och gul, kanske ska ändra till orange, grön och vit!! Nee skoja bará!!! PUSS SÅÅÅÅ MYCKET OCH KOM IHÅG ATT HÄLSA MIINA TJEJOR!!! <3<3<3<3<3 När jag kommer hem igen kanske jag bli back med dig istället! Vi är ju ssssåååååååå grymma tillsammans. ingen kan slå ossss! Hejdå en av mina bästa bästa vänner från en av dina!

    SvaraRadera