fredag 4 september 2009

Näääär andra går i skolan och sitter dom och skriver och räknar sin matte men...

det gör inte jag föööör jag sitter inte i skolan inte skriver eller räknar för jag är inte riktigt som dom andra jag, nej jag är inte riktigt som dem andra jag!!! haha, fatta ni att jag gjorde om den dära tvärt-i-mot sången! haha. Har typ såå tråk nu och det är inte alls kul. vaknade tidigt imorse och hade ännu mer tråk så jag följde med Moa, Oliver och Pamela (deras maid) till lekrummet! 1½ timmas intensiv lek fick dom små liven att gå hem sen!! Haa man blir lite småtrött, sen ville Moa låna min Ebba docka så jag följde henne hem sen och blev kvar där en liten stund. Åt lite lasange där (sjukt gott matilda!!) medans vi kollade på Skrållan filmen, men man hörde inte sååå mycket för när man har en rastlös liten 1½ åring i knät som tröttnade och ville börja spela på ett träinstrument, hör man det som går!! Moa och Oliver = sååå söta o snälla! Kan ju skriva varför jag är hemma och inte uppdaterat! Var sjuk Tis, Ons, Tor, och skulle egentligen gått til skolan idag men det var nån minister i India land som dött så typ ALla skolor är stängda. Jag har fått en jäääätttteeeefiiin cyckel av mamma o pappa så den kommer det bilder på! lila röd ljusrosa detaljer med vit botten <3

OBS!! Detta inlägg skulle ha publicerats nr ni satt i skolan, men vi åkte till sportaffären vi köpte cyclarna i och där köpte vi tillbehör bla. hjälm till mig. Superfin, röd (machar cyclen) med en blå hund (sööt), så hann inte publicera =( PUSSmEEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar