lördag 26 september 2009

Jag o lille Oliver<3

Åå, vad lilla Oliver är gullig. Förra veckan skulle vi gå till Matilda och när Oliver fick syn på mig så släppte han matildas hand och rusade fram till mig med utsträckta armar o skrek "NOJA!"
Sen gick jag till dom i veckan när jag hade gått hem hade Oliver gått runt och letat och sagt: "Nooja, NOOJA, noja" och letat efter mig! Sen gick jag och lekte lite med Moa o Oliver för 2 dagar sen och när jag kom in sa Matilda "åå, Oliver är jättetrött, han ville inte sova middag idag!" Och så hörde jag att Oliver grät och när han såg mig sa han "noja" så jag lyfte upp honom och så sa han "nap" så jag gav honom den och sen mös vi lite framför "Lotta på bråkmakargatan"! Sen blev han lite pigg så då spelade vi boll!

Min Gulliver<3 PUSSmEEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar