torsdag 1 oktober 2009

Wedding festival

Var vi på idag. var jättekul! Man fick se brudar från 25 av Indiens stader (säger man stader??).
Mamma, Mia, Johanna, Linnéa, Lillan, Maggan, Matilda, Moa och jag var där. Baaraa tjejer!! Mysigt va re! Observera: Jag och Maggan sat liksom "in front of" högtalarna. (fråga era föreldrar om ni inte förstår, men kom inte på nått bra svenskt ord). Sorry att jag inte uppdaterat så mkt.
Mamma sa att det var någon nye pojke 11-12 år, som läste min blogg. Dom kom hit till Indien i Tisdags tror jag så han ville nog veta hur det är o bo här med skolan o läxor och allt.
VÄLKOMNA ska man vell säja!? aja nu ska jag kolla bloggar o sen sova. Sleepy....
TILL AMANDA: hoppas att du njuter av klimatet in FRANCE c(= Avis!! Nee mén lite. blir ju småtrött på Indierna.......... PUSSmEJJ

4 kommentarer:

  1. va så lite såå =) Hoppas vi ses idag igen, va kul att få lite nya vänner!

    SvaraRadera
  2. Det var de 25 staterna (states) i Indien, vi bor i Karnataka.

    svar: Ja jag kan tycka att det är lite tråkigt eftersom att vi bor såpass nära varandra, umgås så pass mycket och sedan när man ska iväg på semester så åker alla till samma ställe,och det var ju en slump för alla! Det är iallafall vad jag tycker.Men jag sa ju att det egentligen inte spelar någon roll, så det är inget som jag hänger upp mig på. Nu är det som det är och jag kommer ju inte ha en sämre tid där bara för att det är 3 andra familjer där och det skrev jag ju. :)

    SvaraRadera