onsdag 21 oktober 2009

En rätt så vanlig dag..... men åxå rett så bra...

Ja mina kära, Maldiverna resan är nu historia, imorgon ett mysterium och idag en gåva..haha
Idag har jag läst en skitbra bok, fast jag började i Måndags.... ♥it.
har inte sååå mkt läxor och det är bra för jag ska sova hos Nea o dom i helgen m. Erik för mamma o ppaapa ska på bröllop i Mysore. Annars har mitt tänkande idag mest gått åt min favorit Sebbe, som nu Faktiskt heter Sebastian för han blev döpt i lördags tror jag..
Sebbe jag saknar dig så in i (ja in i vad, hjärtat?)!! Du är stooor kille nu 3 mån. saknar att få hålla dig i famnen och pussa på dig. aAnnnars är man ju lite depp eftersom Maldiveerna är historia man jag är 68.079% på att vi åker dit igen. (då följer ju bebben med men mamma lär få ganska bra med avkoppling åndå. JAG är räddaren!!!!! Mamma har lagt ut alla intressanta bildeer på hennes blogg så ni kan kolla på www.meltingpotbywoodrow.blogspot.com om ni vill se!

PUSSmEEJ♥

1 kommentar:

  1. Hej Nora,

    Jag saknar dig oxå!

    Farmor kom med fina kort från i somras när du och Amanda passade mig ;-)

    Kramar

    Sebbe

    SvaraRadera