söndag 11 oktober 2009

Först hej, sen Criket, sh♥ppingtur ultraljud och kanske lite annat åxå ♥

Hejsan svejsan, börjar vi med att säga.
Criket:
Criketen var jättekul! Jag hade på mig en guldig kjol och ett rött linne! (se färgerna på bilden). Först var det Popstjänor som sjöng. Jag och pappa kom inte ihåg vem det var men igår hittade vi låten på radion och nu sitter jag och lyssnar på den och den e bra Gå in på youtube och sök på: Jamelia - 'Superstar' music video. Det var coolt att självaste hon var där och sjöng! Vi har en massa bilder men efter maldiverna ska jag no ta ett långt bild inlägg! (eller så gör mamma de) . Iaf hade vi tur så RC började med att batta (slå) och de e den roligaste delen! Vi hade fått sitta till 12 annars och det var skola!!! Sen hände lite andra saker åxå..... Jag blev helt jätte kissnödig. Vi hade tänkt att vi skulle gå på toa i pausen men det var vell kanske 1500 människor som tänkt samma tanke xD. när spelet började så vart det ca. 100 pers kvar men vi gick iaf! när vi såg "toalett" ingånarna rynkade jag näsan och då sa pappa "Nora, det är säkert bra på tjejernas" Aha då går jag in där och ser två bås med ett litet HÅL i golvet, JJJJUUUUIIIKKKK! Men måste man så måste man................

Sen skulle vi köpa mer dricka för jag, erik och pappa var törstiga. Alla Indier var jivetvis åxå törstiga, men............ Då sa jag till erik "NU leker vi Indier, KNÖÖÖÖ" och så knödde vi oss fram i slowmotion nästan så trögt va re! Pappa hittade en trevlig prick som såg att vi ändå var ganska duktiga så han fråga om vi kunde beställa 2 cokes åt honom. det gjodre vi men när han fått sina tog vattnet slut!!. Dom kom och fyllde på men Erik han inte riktigt uppfatta vad som hände så då skrek han "HEY give me 2 coke MAN" *asgarv* och till svar fick han "HEY take i easy Man" haha. Men asså så arga vvi blev asså. INdierna knuffades, ja dom sttod nästan pååå varandra(och mig då) Och alla skrek massor. JO åsså får man ju lite händer här och var, dom tänker nog inte så mycket på det men ibland så hamnar dom på lite privatare ställen......hm............

Men som pappa säger: ju galnare destå roligare!! I allafall förlorede RC för dom mötte mästarne i hela sydamerika (eller nordamerika). Cape Cobras... Vill ni höra någott annat nu ?? Tror jag!!

Shoppingtur:

Det var inte så mkt vi handlade: 2 Kashmir mattor med silke (jätte vackra), två st. kartor, Lunch på KFC och inte så mktmer tror jag!
Ultraljud
Det var kul att få se mammas lill* sparkare! Den e så gullig och på 4D bilderna så kan man se att den e lik storasyster (jag har än så länge lite snyggare näsa för bebbens näsa är inte helt färdig ännu) . Sen gick vi in till doktorn och hon sa att det var helt fantastiskt att mammas graviditet stämmer exakt på dagen (man mäter någonting på bebben och det är vanska manligt att man byter förlossningsdatum pga något??) Doktorn tyckte att mamma o pappa skulle slå vad om datum för vi har slagit vad om kön Iof går det lika bra med kille som tjej för mig men jag tror att set är en tjej ♥♥♥
övrigt:
Det är bara några dagar kvar till maldiverna nu!! Å vad jag längtar!Vad sk man packa förutom badkläder, badsakner och badkläder??? !!! Ska bli så härligtatt bada i havet igen!
Mina kusiner är i cypern nu men som tur är är jag inte så avunsjuk denna gång!! Min moster (tror jag) sa att det var 28-29 grader, men det kommer nog jag aldrig tycka är så varmt igen! Bara lite jömmet och så ganska behaglig värme! Man är ju van vid ca. 35-40 här när det är varmt.
sen kom jag på att de är nåt i fanta jag inte tål. f¨r alltid så ont i magen och igår så hade jag fruktansvärd växtvärk, och när jag fick värktablett och svarde den med fanta.......guuud asså det kändes som om någon gjodre 1000nålar på mina tarmar aaaoooo!!!
wOw sikket långt inlägg men jag har jö uppdaterat så dåligt!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
PUSSmEEJ♥

1 kommentar: