tisdag 13 oktober 2009

*lyckan är total*

nejenej, ingen bebbe än men jag är så lycklig.
Imån drar vi, då får ni tänka på mig när jag ligger där på playan och solar, och snorklar och tar en cola invirad i min tunna sjal och bara njuter av familjen, klimatet, utsikten, ja ALLT♥
NU ska jag nog lägga in lite bilder eller? Tänkte lägga in på min nya sjal och tunika!
JAg älskar er, mendetta kanske blir sista inlägget på en vecka för jag tror inte vi har dator el. internet så..
Men nu ska jag nog hjälpa mamma att packa klart så vi kan take it easy tonight♥♥♥

PUSSmEEJ

ps. var på pedikyr idag och har naglarna målade i läckert lila, har bilder men ska nog packa, måla naglarna (finger naglarna) eller ladda upp bilderna. Vad tycker ni?

PUSSmEEJ iGEN hIhI

1 kommentar:

  1. Hej Nora!
    Jag är så glad för er skull. Hoppas ni får det underbart på semestern, men lova mig att ta det lite lugnt med solandet!
    Kram
    farmor

    SvaraRadera