tisdag 13 oktober 2009

Bild inlägg♥ (äntligen)


Bara lilla jag-------------->
Jag igen (inställningen var ganska så fin♥)



Blusen-------->



Kanten på blusen----->




Sjalen på (ett sätt)------------->





Sjalen ihopvikt----->






Mina ordninggjorda fötter, fina för maldiverna♥------->







Blommor på blusen--------------->




(Använde en lite cool inställning på kameran) Mina två underbara armband som kusinen gjort!! L♥ve them.



Okej guys, Lägger upp mer bilder efter Malle, men nu så ska jag snart sova. Idag fick jag colasnören av Claes och dom var jättegoda, så jag har sparat till flyget. Tack♥
PUSSmEEJ♥ (skriver när jag kommer hem!)

4 kommentarer:

  1. Wow Nora. Du är supersöt. Hoppas ni får det bra på Maldiverna. I Lindome har det blivit Kaaaaallllllttttt nu, främst om nätterna. Sköt om dig och din familj.
    Granntant Agneta,

    Ps köpte jultidningar av Ebba och Maja i år eftersom du inte var hemma... Ds

    SvaraRadera
  2. Hej Nora! Du är jättesöt och med den blusen och tånaglarna är jag övertygad om att du väckte stor uppmärksamhet på Maldiverna. Längtar jättemycket om rapporter därifrån.
    Kram från farmor

    SvaraRadera
  3. Svar till Agneta: Vad kul att höra ifrån dig! Tack för komplimangen!! i Indien är det AC på natten som gäller. Bra att du köpte jultiidningar av dom!. Jag har ju ingen chans att sälja och då är det bättre att nån man känner kanske får något extra fint från premierna!
    Sköt om er åxå och hälsa Anna att jag saknar henne och att det var länge sen vi sågs♥

    Kram grannungen Nora ;)

    SvaraRadera