lördag 31 oktober 2009

Halloween pyssel!

I går va jag hemma hos Jakob o Oskar och vi pysslade jättefina halloweenkort! Dom hade stämplar och akvareller och hela kittet så dom blev superfina. Jag ÄLSKAR att pyssla!
Åsa hade stämplar med små söta monsterfigurer som vi använde! Dom var lite sådära barnaktiga, alltså inte skrämmande, men ack så SÖÖÖTE DE VA♥♥♥
Förlåt för min dåliga uppdatering,men jag har ju läxor och så den andra tiden jag inte gör läxor vill jag vara med kommpisar eller familjen! Veera var sjuk denna veckán sån det var ganska tråkigt!!

Just nu är jag bara hemma för att vi är hoss Tullbergs igentligen men vi har inte ätit midda så vi var tvungna att gå hem för att äta, men vi ska tillbax sen och då ska vi göra "trick or treat" (bus el. godis). Ha trodde ni inte att jag skulle gö va men så får det bli i år!!

Ha världens bästa Halloweeeeen!!

PUSSmEEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar