fredag 18 september 2009

A cup of tea...

Some biscuits and a laptop is not so wrong...

Sitter här nu med mitt te och läser lite bloggar mm.
Mamma, pappa, mia o johan skulle på nån cocktail resturant så alla barnen kom hit och åt köttfärsås o spagetti, sen drog vi o hyrde film o köpte glass sen kollade vi på film o åt massor av godis =D å, vad jag har ont i magen!

Vi är lediga hela måndag + nästa måndag och fredag (=D=D=D) sen går vi i skolan 4 dar trooor ejag och sen äre Diwalilov och då åker vi till PAREDISE!! längtar <3

Nu ska jag kolla vidare på lite bloggar o så, sen ska jag gå o lägga mig. Vet ni vad? (klart inte!!) men iaf, imån ska jag först spela tennis sen gå på oljemassage (håret huvudet o lite av axlarna tror jag) sen ska dom tvätta håret o sen klippa de! Underbart! Dock liite rädd att dom klipper av mitt hår!! skämt å sido men om....

Ne nu avslutar jag detta inlägg, ha de bra. PUSSmEEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar