lördag 12 september 2009

...

glömde att vi hade "parents day out" igår. Man kunde köpa, en burk med godis, chips, tårta, man kunde göra aktiviteter etc. JAg gjorde en henna målning i handen! Dom har som en tub med brun sak i så målar dom i handen, sen torkan massan efter ett tag o då kan man skrapa bort det så blir målningen brun/orange! det sitter i några veckor. har bilder som jag ska lägga upp o om jag får till det så ska jag lägga upp en video på när hon gjorde det!!! Det blev jättefint.

Igår kväll kom fam.åkeerblom och grillade Oxfilé!!! MMMMM..... Vi åt potatis gratäng o kykling åxå mums. jag kommer nog att sakna att äta köttfärsås på oxkött när vi åker hem :) man blir inte precis ruinerad av att äta oxkött/file ofta här. ca.40 kr. kilot =) c(=
PUSSmEJJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar