söndag 20 december 2009

Brunch

Moch Galosh!
Idag ska vi på bruch med Ekbergarna! haha, måste ladda kameran.....:) Sist åt Oskar spagetti med drinkpinnar....hmhm........xD
Lyssnar på Pink just nu.....>"Dear Mr. President"...... "let's pretend, we're just 2 people and..you're nor better than me.......I'd like ask you some questions and.... we can speak honestly........" ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥IT!
på:> www.youtube.com/watch?v=4eRApNHSSRk hittar ni den!
Vilka av hennes låtar gillar ni bäst? Skriv i kommentarer. Jag gillar: Dear Mr. President, Stupid Girls, I'm not dead och U + Ur hand.........& många fler! hon e så BEST.....
KRAmEEJ o PUSSmEEJ

3 kommentarer:

  1. Haha, jag har nog smittat av mig med mitt lyssnande på Pink :)

    SvaraRadera
  2. Hej hejj Nora!

    ville bara säga God Jul.

    familjen ska till Liseberg idag,
    kommer säkert bli jätte kul.
    hoppas du också kommer ha det bra!

    mamma,pappa,tilda hälsar också!


    P.s kommer du hit på lovet?

    SvaraRadera
  3. Nej jag kommer inte hit på lovet =(
    Faster m. familj är här så vi firar med dom!
    PUSS

    SvaraRadera