söndag 6 december 2009

Kamelen...

Vart väldigt populär. Dock inte bajset... (har inga kort på det)
Jag o L: Could we ride??
Kassamannen: You'll have to ask him, sa han och pekade på hjälparen.
Jag o L: Could we ride?
Hjälparen/ledaren: Sure, Sure...
2 minuter senare:
Jag o L: COULD we ride???!!?
Hjälparen/ledaren: Yes, yes...., säger han och går fram och sätter på en annan unge på kamelen. kamelen reser sig och lunkar iväg...
Ca. 5 minuter efter att jag o L kom så kom en annan familj. När kamelen då kommer tillbax så hoppar dom på....Efter väntan på 3 andra varv med kamelen kunde jag och L äntligen hoppa på men det va liiiite svårt.....


HALLÅ kan vi rida eller?
Uppstigning
Hej och hå.... att hoppa på en 2m hög kamel får man träna på....Finally up! AAAHH. Nu bar det av....
Nerstigningen får jag nog träna på åxå. Knepiga djur kameler alltså.....☻

PUSSmEEJ

3 kommentarer:

  1. Hej Nora!
    Det svåra är ju att sitta på kamelen när den reser sig upp! Då är det inte lätt att hålla sig kvar om man inte är van.
    Kram från farmor

    SvaraRadera
  2. Ja, det såg lite läskigt ut när den reste sig up... Det var en liten flicka som satt på! Rangliga ben verkar dom ha! Har du ridit eller? Borde du ha gjort för du har varit på så många ställen! LOL (lots of love) /////NNOoRrAa

    SvaraRadera
  3. Nora du e så fin jag saknar dig as mycket ju....
    ha ha tur att du kom på kamelen tillslut

    SvaraRadera