söndag 13 december 2009

Lucia för ett år sedan.

På väg till Liseberg med norska gäster som kommit för farfars begravning.
Pappa: Vill ni veta något spännande?
Jag o Erik: JA!
Pappa: Vi kanske ska flytta!
Jag o Erik: VA?!? :(
Vadå tänkte jag. Jag har ju alla mina kompisar här och allt! Det går inte på frågan!!!!!
Jag: jaha vart då? Kungsbacka, Borås, Mölndal, UMEÅ, annat hus i Lindome???????????? ? ? ??
Pappa: Indien!!
Jag och Erik: NEEEEEEEJ!!!
Jag: INNNEEBANDYYYN DÅ?!??!??!!! NEEJ
Osv. Osv. Osv.
Men nu sitter jag här då! Läskigt fort har de gått!
Trevlig Lucia allihopa♥
PUSSmEEJ

1 kommentar:

  1. Hej Nora!
    Ja, tiden går fort och jag har sett fotografiet när ni lussade hos Tullbergs. Ni var jättefina och jag förstår att ni var höjdpunkten på kaladet.
    Kram farmor

    SvaraRadera