lördag 5 december 2009

Kompis "kalas" och Xmas bazaar!

Fredag till lördag sov Veera över här. Va kul! Vi kollade på film till 11! somnade typ 11.15- 11.30.
Vaknade 7, och vi satte på oss jogging kläder och skulle springa/jogga. Vi sprang typ 4 km. Sen gick jag över till grannen på "kalas" neller "lunch". Kände typ INgen.
Gick hem 2 och då åkte jag o pappa till mamma o erik som va på Julmarknad!
Jag red kamel med Linnéa! De va lite läskigt! Jag köpte "byxor" åxå. (dom va jättestore, bilder kommer). PÅ vägen hem köpte jag shorts halsduk och mössa (jag vet! helt otroligt. det är vinter här nu) Dom va jättefina från .
På kvällen kom Tullbergs hem till oss. Erik gick över till dom så killarna kollade på film där och jag o Linnéa här, sen kom killarna och lekte och jag och linnéa gick ut till föreldrarna på terassen.
Idag kom Torgny med leverpastej, kronjäst (baka, baka, liten kaka), och pärlsocker. Jag åt 3 STORA mackor till frukost och jag brukar äta en ½!! JAG KAN INTE LEVA UTAN LEVERPASTEJ..... ♥♥♥♥ IT!
Lessen för kortfattat inlägg kanske!!
PUSSmEEJ
Ha en mysig andra advent!
Förresten, jag hade inte varit inne på bloggen på nästan 3 dagar och jag hade bara fått EN kommentar´, som va av farmor (tack;)..........Disapointed......jaja, men kom ihåg de....;););) =)

1 kommentar: