fredag 16 april 2010

Hejhej

Idag hade vi vår art assenbly och de va skit kul och motivet blev jättebra, de var bara färgen som rann lite när vi höll upp den..menmen, jag är nöjd och vi fick mkt aplåder ;-)
Igår va jag och mamma hos tandläkaren igen för att möta en speciallist.
Lägger ut en bild ledtråd på bloggen så får ni kommentera massor och gissa lite och sådär. Men har en regek: Dom som vet svaret får inte skriva de rätta svaret så att säga...!! Haha...'Let the ''competition'' begin' (Fast har ju inget pris... menmen...)

Jag har suttit och fixat lite bilder i picnik nu!! De e ganska roligt faktiskt ;-)
Btw, igår efter tandläkaren så skulle jag och mamma köpa ett telefonkort till Erik -
som tjatar varje dag för han ska få mammas gamla telefon och d´å ska han ha I'm Your's med Jason Mraz!! sötis -men för att köpa de måste man visa pass och då hade mamma fått med sig fel pass! Aja, inte så intressant kanske men vat inte riktigt vad jag ska skriva...:)



Här kommer iaf bilderna som jag fixade sådär lite halvslarvigt.... Enjoy:
Alfreds ConverseDenna blev ganska så bra faktiskt! Är de bara jag eller är jag inte väääldigt söt på denna bilden?!?♥♥
Fixade läpparna på den där munnen.
Ja kära bloggläsare, de va de för idag (inatt!! kl. är 00:23 (!) ).
PUSSmEEJ
PS. Om de är några nya läsare på bloggen kan ni kontakta mig på bangaloreblogg@gmail.com. Bara så att ni vet liksom...;)

2 kommentarer: