tisdag 20 april 2010

Hellu :)

Nu ska vi snart åka till......TANDLÄKAREN! Japp, som ni sog på bilden så ska jag få tandställning i dag :S Aja, men fint blir de ju efteråt iaf :D Måste skynda mig nu för vi sak ta 'passkort' till Alfie innan åxå...Hihi vi får se hur de blir, hoppas att han smilear, han e så söt då :D Fast han e ju alltid söt ♥ ^_^ ♥
De niceiga idag blir vell idag att jag får va ledig HELA dagen från skolan och att vi ska åka och köpa Converse till mig efteråt som en liten belöning typ :D
Lägger in en bild när jag kommer hem.
Glömde ju berätta att jag har klippt och slingat mig :D Gjorde ljusa slingor och klippte luggfen lite. Blev väldigt nöjd :D.


Före


Efter

Efter
Önska mig lycka till och håll tummarna nu!

Måste rusa!
PUSSmEEJ

2 kommentarer:

  1. Hej Nora!
    Du blev jättefin i håret! Lycka till med tandställningen!
    Kram farmor

    SvaraRadera
  2. JAg har med varit hoss tandläkaren:(

    jag har skit ont pösss

    SvaraRadera