lördag 24 april 2010

Mycke under en vecka!

Nu är tandställningen inne! Det gjorde jätteont framåt kvällen i tisdags, somnade 22:30 och vaknade några gånger på natten ... :( Hade tagit en Panodil men den fungerade inte, så på morgonen tog jag ett av de Indiska pillrena och gissa om dem fungerade!! :D


Efter de har jag inte tagit nån tablett och nu gör det inte så ont längre! Lägger in bild på tandställningen. WARNING! Bara så att ni vet så har jag tandställningen på bilden men den är tandfärgad så den blir lite mer genomskinlig ;D
Värsta bra va?! :P
_____________________________________________
Idag har vi varit på Familje fotografering hemma hos Alice Ray. Vi hade jättekul!
Jag och Erik fick ta en massa bilder med varandra, men när hon frågade om Erik kunde rida på min rygg sa jag: "I Think it'll work out better with me on his back instead! He's the heaviest!"
Höhö... :D

Men alla darlings, nu ska jag gå och lägga mig! Kraaaaam
PUSSmEEJ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar