tisdag 13 april 2010

Ojdå..

De var visst ett tag sedan jag bloggade nu... Och jag som trodde att jag skulle blogga mer nu när jag har en egen laptop! Aja, nu skriver jag iaf.. Idag stannade jag kvar i skolan... Vi ska ha 'Art Assembly' på fredag och till de så övar vi in en dans, vi ska ha färg på fötterna och dansa och vissa kommer ju inte att se de så de blir liksom som en överaskning när vi håller upp motivet... Iaf så tog jag 'The six o´clock bus' hem... Satt me Sara och vi har så fett kul ihop...Haha, ni skulle sett när jag skulle tvätta bort färgen från fötterna! Haha, jag typ flängde upp dom under kranen och de var typ de högsta handfatet...^^..
Men när man åker med Kl.6 bussen så stannar den inte där den brukar... Vi har en återvändsgata väldigt nära vårt hus, men jag hade lite tur för dom stannade längst ut på den så jag gick längs med den sen svänger man lite vänster och så är jag hemma, men de va ju inte riktigt så enkelt som de låter, för just idag så öppnade himmelen sig och de va värsta pissregnet!! jaahopp.... Tur att bussen inte parkerade längst up i phase 2 då!
Nu ska jag kanske kolla på ngt på Svt Play ;-)
See yaa,
PUSSmEEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar