torsdag 1 april 2010

Ja må hon leva till MIG!!

Äntligen är det min födelsedag!! ♥
Jag har fått.....
En bok av farmor och Anders♥

En pussmuns necesär, 4 nagelack, jättefina hårklipsar (som matchar outfitten som jag ska ha på Alfreds dop) och en jättefin tröja av Maja D & Amanda♥

En glitterjacka som åxå matchar de kläder som jag ska ha på Alfreds dop, av Johan, Anna, Ebba och Maja♥
En silvrig berlok som liknar en älg. När vi var i Kerala med min faster m. familj så sog jag den och jag ville ha den men så hade jag inte råd xD Så hade dom köpt den till mig♥

En jättefina vit dalahäst av familjen Adielsson
Och pengar av Camilla, Marcus, Simon och Samuel♥
Och sist men inte minst....


EN LAPTOP !!!

ACER ASPIRE 5741

15,6"

från Mamma, Pappa, Erik och Alfred, Morfar och Birgit och Mig själv♥♥

jag skriver på den just nu!

Tack allihopa, jag ör överlycklig över allt dom jag har fått!

Kram på er!

PUSSmEEJ

6 kommentarer:

  1. Grattis bästa Nosan, vilka fina presenter du har fått. Kramar från Erica, Anders och max

    SvaraRadera
  2. Grattis, grattis och kram, kram!
    från farmor och Anders

    SvaraRadera
  3. Erica- Tack och ja, jag är jättenöjd för presenterna och tack sååå mkt frö den fina älgen♥

    Farmor o Anders- Tack så mkt för boken! Den värkar spännande .... Har aldrig läst den så det var perfekt!

    Kram till alla♥

    SvaraRadera
  4. Grattis!
    villka fina presenter du har fått, speciellt laptopen!
    hoppas du fick en underbar födelsedag!
    saknar dig jättemycket!
    stora grattiskramar från din bästis fanny!

    SvaraRadera
  5. Fanny- Tack så mkt! ja, jag är jättenäjd med allt jag fått! Hälsa Mia♥
    Saknar dig med. Kyzzn

    SvaraRadera
  6. Grattis Nora!! Vi har försökt nå dig på skype för att gratta. Många grattis kramar från Camilla

    SvaraRadera