onsdag 31 mars 2010

Nöjd☺

Heejsan ☺ Mitt sleepover party blev jättelyckat! Jättekul värkligen! Vi spelade spel, kollade på 2 filmer, körde en och samma tävling fast vi hittade på typ 58 nya regler xD... Sen imorse efter frukosten så gick vi och badade! Mina cupcakes blev jättegoda. det fanns tyvär ingt färgglatt florsocker eller nån karamellfärg men jag tog på vanlig grädde med några smartisar... Här hittar ni receptet. Idag när dom hade åkt hem så kom Maggan hit på en liten fika... Trevlans, Trevlans ☺ Idag har Jag varit med Alfred nästan hela dagen♥ Vi har myst och myst...☻

Nu ska jag snart gå och lägga mig, och det ser jag typ fram emot för imorgon väcks jag förmodligen av skönsång♥ just de ja... JAG FYLLER 12 IMORGON☺♥☺ Det är faktiskt sista gången jag fyller år innan jag är tonåring! Fast jag är ju ingen tonåring när jag fyller 20... men men , det dröjer ett tag iaf!
PUSSmEEJ ;-D

PUSSmEEJ

2 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen gumman!

    Massor av kramar från Fam Gullaksen

    SvaraRadera
  2. GRATTI GRATTIS FRÅN OSS HOPPAS DU FÅR EN MYS FÖDELSEDAG!!!!!
    MASSOR AV KRAMAR & VI SAKNAR DIG SÅÅÅ !!!!!!!

    SvaraRadera