tisdag 30 mars 2010

Heej

Idag ska jag ha sleepover ☺ Det kommer nog att bli jättekul, det är ju bara mina allra närmsta kompisar som kommer o så...♥ Mamma ska upp o vattna för Åsa o dom för dom e ju i Kerala med sina kusiner. Jag önska att jag åxå kunde varit där med mina kusiner *snyft* ♥
När mamma kommer tillbax så ska jag, Anthu (vår nya maid/nanny), mamma, och Alfred till en ny mataffär med jättebra utbud så vi ska köpa färgat florsocker så ska jag göra cupcakes i mina fina, fina formar jag fick av familjen Adielssons som en vi-saknar-dig-present♥♥ Vad gulligt och Tack sååå mkt♥ Jag ska då som ni kanske förstår så ska jag göra frosting till cupcakesen...
lägger in bilder på bakverken och sleepovern efteråt..
Love ya,
PUSSmEEJ

2 kommentarer:

  1. Det låter gott med cupcakes. Man kanske får smaka till sommaren?
    Kram farmor

    SvaraRadera
  2. Farmor- hihi vi får vell se...^^

    SvaraRadera